Wszystkie produkty
Najczęściej kupowane
Najwyżej oceniane
Promocje
Nowości
REGULAMIN PROMOCJI „-10% NA ZAKUPY OD 250 ZŁ”
- Postanowienie ogólne
Organizatorem promocji jest firma EXSMART Dawid Szpak, NIP 552-172-8155, z siedzibą przy ul. Toporzysko 522, 34-240 Jordanów,
Uczestnikiem promocji są klienci dokonujący zakupów na stronie sklepu: https://exsmart.pl zwanego w treści regulaminu sklepu internetowego sklepem, którzy użyją kodu rabatowego: “OKAZJE10” podczas składania zamówienia, otrzymają rabaty wynoszący -10% na całe zamówienie,
Promocja prowadzona jest tylko i wyłącznie w sklepie internetowym https://exsmart.pl,
Promocja dotyczy całego asortymentu dostępnego w sklepie internetowym https://exsmart.pl,
Udział w promocji jest dobrowolny,
Promocja obowiązuje od 15.11.2022 do 31.12.2022.
- Warunkiem otrzymania rabatu jest:
Dokonanie zakupów na stronie sklepu https://exsmart.pl o minimalnej wartości koszyka wynoszącej 250 zł (do wartości koszyka nie jest wliczany koszt dostawy),
Aktywacja kodu rabatowego: “OKAZJE10” w koszyku, przed dokonaniem płatności,
Zapłata za zakupy zgodnie z metodami płatności dostępnymi w sklepie.
- Postanowienia końcowe
Niniejszy regulamin będzie udostępniony wszystkim klientom dokonującym zakupu w sklepie,
Zmiana warunków otrzymania rabatu może nastąpić jedynie poprzez zmianę niniejszego regulaminu,
Wszelkie uwagi, reklamacje oraz sugestie prosimy kierować na adres mailowy: biuro@exsmart.pl,
W przypadku odstąpienia od umowy lub zwrotu towaru lub części towarów, powodującego, że próg kwotowy do uzyskania rabatu nie zostanie osiągnięty, przyznany rabat może zostać utracony.
- Postępowanie reklamacyjne
Wszelkie reklamacje dotyczące sposobu przeprowadzenia promocji należy zgłaszać na adres e-mail: biuro@exsmart.pl,
Reklamacja powinna zawierać imię, nazwisko i dokładny adres uczestnika oraz dokładny opis i uzasadnienie reklamacji,
Reklamacje rozpatrywane będą przez organizatora w terminie 14 (czternastu) dni od daty ich otrzymania,
Uczestnik o sposobie rozpatrzenia reklamacji zostanie powiadomiony na adres e-mail, z którego wysłał Reklamację w terminie 7 (siedmiu) dni od daty rozpatrzenia danej reklamacji,
Roszczenia nierozpatrzone lub nieuwzględnione w postępowaniu reklamacyjnym mogą być dochodzone przed sądem powszechnym.