REGULAMIN PROMOCJI „-10% NA ZAKUPY OD 250 ZŁ”

  1. Postanowienie ogólne

Organizatorem promocji jest firma EXSMART Dawid Szpak, NIP 552-172-8155, z siedzibą przy ul. Toporzysko 522, 34-240 Jordanów,

Uczestnikiem promocji są klienci dokonujący zakupów na stronie sklepu: https://exsmart.pl zwanego w treści regulaminu sklepu internetowego sklepem, którzy użyją kodu rabatowego: “OKAZJE10” podczas składania zamówienia, otrzymają rabaty wynoszący -10% na całe zamówienie,

Promocja prowadzona jest tylko i wyłącznie w sklepie internetowym https://exsmart.pl,

Promocja dotyczy całego asortymentu dostępnego w sklepie internetowym https://exsmart.pl,

Udział w promocji jest dobrowolny,

Promocja obowiązuje od 15.11.2022 do 31.12.2022.

  1. Warunkiem otrzymania rabatu jest:

Dokonanie zakupów na stronie sklepu https://exsmart.pl o minimalnej wartości koszyka wynoszącej 250 zł (do wartości koszyka nie jest wliczany koszt dostawy),

Aktywacja kodu rabatowego: “OKAZJE10” w koszyku, przed dokonaniem płatności,

Zapłata za zakupy zgodnie z metodami płatności dostępnymi w sklepie.

  1. Postanowienia końcowe

Niniejszy regulamin będzie udostępniony wszystkim klientom dokonującym zakupu w sklepie,

Zmiana warunków otrzymania rabatu może nastąpić jedynie poprzez zmianę niniejszego regulaminu,

Wszelkie uwagi, reklamacje oraz sugestie prosimy kierować na adres mailowy: biuro@exsmart.pl,

W przypadku odstąpienia od umowy lub zwrotu towaru lub części towarów, powodującego, że próg kwotowy do uzyskania rabatu nie zostanie osiągnięty, przyznany rabat może zostać utracony.

  1. Postępowanie reklamacyjne

Wszelkie reklamacje dotyczące sposobu przeprowadzenia promocji należy zgłaszać na adres e-mail: biuro@exsmart.pl,

Reklamacja powinna zawierać imię, nazwisko i dokładny adres uczestnika oraz dokładny opis i uzasadnienie reklamacji,

Reklamacje rozpatrywane będą przez organizatora w terminie 14 (czternastu) dni od daty ich otrzymania,

Uczestnik o sposobie rozpatrzenia reklamacji zostanie powiadomiony na adres e-mail, z którego wysłał Reklamację w terminie 7 (siedmiu) dni od daty rozpatrzenia danej reklamacji,

Roszczenia nierozpatrzone lub nieuwzględnione w postępowaniu reklamacyjnym mogą być dochodzone przed sądem powszechnym.